Fullt ös medvetslös!

Haha, nästintill blev det i alla fall igår! Jävligt roligt hade jag! Var först här hos mig, Mli och Löv kom. Åkte med Mli hem och drack där. Gick till Thunvall där Björk, Johan och Max var. Och sen kom Susanna och Thunvall också. Sen blev det krogen på det, askul! Tack!

Fyfan, kämpigt och behöva gå upp imorse kl. 9.00 efter endast 5 timmars sömn och ett rejält dunkade huvud ;P och till råga på det, behöva gå och må illa! Fy!

Var i valbo med mamma efter jobbet, hon hämtade mig. Köpte nya skor + en mascara och åt sallad. Och vi pratade en massa om det där som är i familjen.. Gick bra och hon förstod. Och vi ska ha ett samtal med personen ifråga som beter sig illa... usch!

Och jag har nog fått ett till jobb i valbo med, haha! :D


Försökte få tag i Angust utan nån succé. Men jag åker till Li och spenderar natten där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det verkar som att kommentaren jag skrev försvann. Konstigt....

2009-08-25 @ 09:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0