Av-vänjning.

Ja, I'm curing myself from that shit. Jobbigare än jag trodde att sluta! Att det där lilla kan ställa till sån skit i kroppen. Biverkningar - Mår illa typ jämt och har ont i huvudet. Men I guess that's the way it should be. Hoppas det här går över snart, för det här är fan inge kul. Men jag känner att bra saker och ting börjar hända, och det är bra!

Något mer att tillägga? Jag vet inte riktigt. Jag vet fan inte vad jag känner eller tycker om saker och ting längre. Kanske lika bra att ge fan i det också.

Intervjun gick bra idag tror jag, ser ut som att jag kan få två jobb i ett! Alltså två olika jobb av samma arbetsgivare. Men jag ropar inte hej än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för avvänjing? :)

2009-08-27 @ 13:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0