A letter from the south.

Japp, fick ett brev från Markus idag, han har äntligen blivit förflyttat till Vä :) Så glad för hans skull! Tiden går fortare för var dag nu, jag lovar! I know you're counting.

Tog en rejäl sovmorgon idag faktiskt.. klockan var närmare bestämt ca 11.45 innan jag kom upp. Men vad gör det, jag jobbar och blir trött, och då måste man sova ut, haha. Men jag hann med att träna och kika på film ändå innan jobbet.

Kom hem 21.00, fick sluta tidigare, skönt! Imorn blir det jobb igen 06.45-14.00. Sen får jag se vad jag hittar på, är ju ledig till söndag 15.00 så! Booze anyone?

Har precis skrivit klart brevet så jag kan lägga på det på posten imorn. Ska kika klart på en film jag började på innan idag. Sen blir det diskussion med tandborsten och lite kvalitetstid med kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0