Alice in Wonderland

Det här med uppdatering i bloggen har hamnat lite åt sidan känner jag. Har lite annat för mig om dagarna så det glöms bort att skriva här.

Igår var jag med Moggis och Maggie hela dagen i princip. Blev massa mys med film, mat och hårfärgning (dock inte mitt hår). Mötte sedan upp Kristoffer och vi åkte hem till mig och sov. Massa mys.

Idag blev det lunch med Hans och Rasmus (bror), trevligt. Sen stan på det. Köpte bio biljetter. Mötte upp lillasyster Jennie och hennes kompis + dennes syster. Hade jätte trevligt med shopping, mys och fika.

Nu ikväll blev de bio - Alice in Wonderland, med Kristoffer, Moggis och Maggie.  Mycket bra film faktiskt tyckte jag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0