We took it to the next level.

Jahapp, det vart ingen blogg igår. Jag hann/orkade inte.

Åkte till Ullis och co igår eftermiddag och vi hade mysdag, trevligt! :)

Sen låg jag och pratade med M större delen av natten, jag tror klockan slog 04.15 när jag kikade sist. Tänk vad fort tiden går egentligen, det är nästan ett helt år sen nu. Jag saknar, det som fanns, det som var. Jag vet att det fortfarande finns, men på ett helt annat sätt.

Nu är det bara EN dag kvar till MLI kommer hem! KÄRLEK! <3

Jag ska egentligen möta upp henne på stationen imorn, men dom ringde in mig på jobb så jag måste jobba lite först, men sen så blir det massa mys + dricka vin/sprit natten lång :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0