Stor chans!? Skulle inte tro att oddsen är så höga!?

Ja, det här är ju lite roligt.

För några dagar sedan var det en person som lagt till mig som vän på Facebook. Jag hade ingen aning om vem personen var, men accepterade och skickade ett mail till denne.

Det visar sig att han spelar i ett band, men inte vilket band som helst.. Utan ett svenskt rockband. Vilket undrar ni? Jo, SABATON! Hur stor är chansen att någon från ett band som jag tok-gillar råkar lägga till mig som vän på Facebook? Inte så stor nej, med tanke på hur många som befinner sig på Facebook. Grymt kul i alla fall! Och han är väldigt trevlig!

Här har ni då Sabaton, bilden är tagen på Sweden Rock Festival!

 
Snubben näst längst ut till vänster (<---) som jag har pratat med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Satsa!! ;)

2010-01-27 @ 17:42:51
Postat av: Anonym

Är det du som varit i farten ragnar? eller är det kanske ronjis? ;)

2010-01-29 @ 01:21:06
Postat av: Anonym

Är det du som varit i farten ragnar? eller är det kanske ronjis? ;)

2010-01-29 @ 01:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0