Nyårsafton.

Jaha, och hur ska man summera gårdagen, nyår, på bästa sätt?

Jag jobbade mellan 16.00 - 21.00. Satte mig på 10:an från Sätra. Det hoppade på ett grabbgäng17 pers som var ganska packade (hockeyspelare, antar jag). Det jag upplevde på bussen var ungefär det man upplever på en hockey match, dvs hockey ramsor, bira bira bira, och ja lite främre bussen är ni klara, bakre bussen är ni klara. MEN när bussen kom till Borgis börjar hela bussjäveln rökfyllas och alla skriker typ att det brinner i bussen. MEN det var i själva verket någon som hade dragit ut sprinten på brandsläckaren och att det var det som rökfyllde bussen. Vilken jävla panik! 

Jag kom i alla fall till Andersberg, busschauffören skjutsade mig direkt dit och struntade i sin rutt, haha. Väl där blev det fest med härligt folk och tolvslaget firades med folket, skumpa (Asti Cinzano) och massor av raketer!

Nu ska jag kila till jobbet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0