Lördag.

Ja, igår var jag ner på stan med Sågen, trallade runt lite där. Jag köpte ett kort till Ullis. Gick hem till henne och lämnade det. Jag hoppas hon blev glad. Vi hade i alla fall trevligt sen med film och mys. Och Idisen bara växer hon, lill-fia. Ni är underbara. <3

Och idag har jag jobbat hela dagen, och samma sak gäller imorn. Sen ska jag bli bjudenmat hos min bror, trevlans!

Nu sitter jag här och fryser som en gnu i min lägenhet, för att det endast är ca 17 grader här inne. Blää på det säger jag.

Kanske blir en fika med tjejerna i veckan. Skulle vara bra trevligt!


Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är bara så jävla trött och ledsen. Jag orkar inte.
Jag hatar verkligen mig själv för att jag skriver detta. Jag kan inte hjälpa att jag känner såhär. Du förstör. Du vet inte ens om hur mycket du har förstört mig, och det kommer du aldrig att få veta. Jag är sedan länge förstörd ända in i själen. Spår som du har satt. Spår som aldrig går ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0