Jobb + Bus!

Idag har jag jobbat. Jättekul! Jobbade med en jätte trevlig tjej. Har inte träffat henne förut pga att hon varit mammaledig i 14 månader. Men jag trivdes bra med henne och det gick jättebra med allt. Fick ny deligering idag också, (dvs jag får dela mediciner), tummen upp!

Jag trivs så bra i Sätra. Ska prata med lite personer och se om jag kan få vara där fr o m nu fram tills höst nångång. Jag håller tummarna!

Haft besök av Sus-Bus & bror Rasmus, kollade på "Fucking Åmål". Jag ska försöka sova snart, kommer nog inte gå så bra med tanke på att jag sov 3 timmar mellan 18.00-21.00..

Imorn blir det tvättstuga mellan 13.00-16.00, sen middag hos mormor. Får se vad det bjuds på. Sen vet jag inte vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0