Huuuh?

Seriöst, det är ju fem dagar sen jag skrev sist, vad är det här?

Jag har jobbat hela helgen. Varit med folk. Datorn är på lagning. Lön mm.

Jag sitter just nu vid min gamla dator, också en Compaq och jag måste säga att utvecklingen vad gäller design går frammåt! Herregud så den här datorn ser ut.. haha. Jag vill typ bara skratta!

Idag har jag varit i Valbo med Sussie & Rasmus (bror). Fick skjuts till Sågen, och vi körde träning på gymmet. Det var hur skönt som helst! Bokade nästa vecka också!

Sen gick jag till Mli. Tog en fika och följde henne till tågstationen där vi mötte upp Niklas och fikade, dock inte jag. Och vi vinkade av henne och hennes tåg mot Kiruna. <3 Får se om jag åker upp i början på Maj.

Jag åkte hem och Dan kom hit. Kollade tv och pratade lite och så.


Och GRATTIS till Pontus som fått tillbaka sitt körkort! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0