Helgen!

Fredag: Jag åkte till Li, fixade oss, käkake mat och korkade upp vin. Hann få i oss ganska mycket innan vi åkte ner till stan och mötte upp min bror Rasmus. Gick på Old Saint's. Hade skit trevligt!

Lördag: Vaknade bakis. Åkte till jobbet i Sätra. Jag och Helena hade skit kul på stan. Hade varken träffat eller jobbat med henne förut men vi klickade så att säga. Jävligt kul!

Jag åkte hem till Mli och där blev det dricka igen då! Bara att korka upp och börja om på nytt! Slutade med fest i Hille hos Patrik! Jävligt kul! Det också, haha! Sen träffade jag A, och sen hade vi ett långt telefon samtal i ca 1 timme.

Söndag: Vaknade bakis. Var bakis och mådde helt piss rent ut sagt hela dagen igår. Tv, mys, mat och film, underbart! Sen kom Malin förbi med sin amstaff Milo, vi låg och myste sen på kvällen. Sötis!

Idag/Måndag: Jobb mellan 9.00-12.00. Sen åkte jag med mamma Hans till Toyota och dom köpte en ny bil.

Fick skjuts till Sussanna & Mathias där det bjöds på the, kaffe och fika :) massa mys med dom, Mli, Niklas och Sussanna's kompis. Sen blev det mat med hela gänget. Och nu ska jag och Mli mysa :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0