Bad Romance.

Känns som att jag är less på det mesta i mitt liv nu. Jag vet att jag inte borde klaga.. Jag vet en person som har det värre, och jag tänker på dig. Din sjukdom tär på dig, sakta men säkert.. Jag vet. Jag hoppas vi hinner ses innan..

Igår blev det stan och sen mys med Mli hemma hos henne. Sen knatade vi hem till mig. Kollade film och låg och pratade halva natten. <3

Idag har blev det fika på stan med LisaWayne's och en tur på stan. Kul och träffas nu när vi inte jobbar med varandra så mycket längre.

Nu ikväll blev det först fika på stan med Moggis och Maggie, trevligt. <3
Sen kom lillasyster och lillebror hit och kika film! Jättemysigt! <3

Jag har blåmärken överallt på armen, ser ut som jag blivit misshandlad.


.. bad romance, it's exactly what this is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0