"Jag var tvungen"

  1. Att skriva ett jävla inlägg på bloggen om "mig" är ju ganska mellanstadiet, ni som tyckte att jag betedde mig på den nivån när jag skickade personliga sms. Men men nu tar jag det till eran nivå.  

  2. Du kan omöjligt förvänta dig att få någonting tillbaka, med tanke på att jag alltid haft dåligt med pengar. och det vet du/ni om sedan länge. Om jag hade haft pengar hade jag väl för fan bjudit tillbaka. Du valde att bjuda på ett inträde och typ 3 cider sammanlagt, men det var ditt val, inget jag bad om. Och 3 stycken är fan inte "massa dricka" som du påstår. Du får det att låta som om du har bjudit mig på en hel jävla kväll..

  3. Bogseringen kostade definitivt inte 300 kr som du påstår. Finns inte en jävla möjlighet i världen, för din bil drar fan inte 4-5 liter/milen.

  4. Och som många andra gånger när jag skjutsat har jag inte fått tillräckligt med bensinpengar. T.ex, när jag och Li kom och hämtade dig på engeltofta och skjutsade hem dig till bomhus och du gav 20 kr i bensinpengar, tror du att det räckte långt? Du som säger att du betalat för varenda meter du blivit skjutsad. Och jag har skjutsat en viss person till bussen ett x antal ggr, just för att vara snäll.

Jag orkar inte tjafsa om det här längre, för det känns som att ingenting har betytt nånting för er i alla fall. Jag lämnar det här, den såkallade "vänskapen" som funnits, den har aldrig varit riktig och ärlig. Den har varit förstörd sedan länge. Jag klarar mig bra utan falska vänner.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Det är bra att du är stark karin <3 Inget att bry sig om! Sköt dig själv bara , å skit i andra brukar det heta ;) hihi.. Du är en bra person :) Kramis! <3

2009-09-14 @ 12:13:33
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0