Skavsår.

Usch, har börjat använda mina converse med skallar på och jag har fått skavsår på tårna, och det är då fan inte skönt vill jag lova. Får plåstra om och fortsätta använda dom så går skavet förhoppningsvis bort :)

Idag har jag och Ronja varit ute på vift, skjutsade Thomas till affärn och där mötte jag upp mamma, fick påsk-tulpaner och ett paket, helt överaskat <3 det var kökshanduk och grytlapp med påsksaker på, servetter, samt en höna och en tupp, söta var dom iaf :) tack mamma! och sen var vi på stan och lodade runt lite =) Jag skjutsade ner henne på stan och åkte hem till mamma och co och åt och kollade tv och sådär.

Nu sitter jag här och gör typ ingenting, pratar med roligt folk och lyssnar på massa massa bra musik :) Och imorn blir det att ta tag i lite viktiga saker, bl a skicka lite mejl och ringa några samtal. Men det tar vi imorgon!

Hahah, jag och johan smider framtidplaner ;D det ni!

Metallica - Nothing Else Matters <3 finns det nån bättre låt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0