Var fan är min revy?

Igår så blev det en lugn dag. Jag sökte lite jobb och så var jag och handlade och städade hemma. Och kollade jag alla avsnitten "Var fan är min revy" som låg ute på webben, riktigt roligt program ;D och Magnus Uggla är just nu i Karlshamn (en stad i Blekinge) och jagar folk som ska vara med i hans sommar revy ;) det ni!

Imorse var jag till Mackan på volvo med bilen och fick däcken bytta, och ja, egentligen skulle jag kunna göra det själv med Hans hade beställt tid och han betalade. Och sen följde jag med mamma och Hans hem och hämtade André och Jennie. Sen skjutsade vi dom till skolan och vi åkte iväg till Sthlm. Mamma och hans skulle till revisorn och prata. Sen blev det en tripp till nya Ikea i Uppsala också :) trevligt.

Dom har tydligen nån jävla parad utanför min lägenhet ;O massa jävla trumvirvlar, trumpeter och grejs som hörs in...

Nu ska jag kila iväg till Li :) <3 får se om Daniel tittar förbi, var så längesen vi sågs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0