Let it be.

Japp, imorse 08.10 stod det klart att jag fick klartecken att åka till Norge, så det bär av på måndag iaf,

Idag har jag skrivit brev, varit och handlat, jag skickade iväg ansökningen om lastbilsutbildningen också, så får se om jag kommer med nångång efter sommaren. Men brevet jag skrev slänger jag på lådan imorn så är det kanske framme på måndag.

Nu sitter jag och kollar på Grillad där Dregen är inbjuden som gäst, hysteriskt roligt! Dregen (Andreas Svensson) är en skön snubbe och cool som fan! Såg honom i somras på Sweden Rock ;D också fränt! Och på tal om Sweden Rock så är det fan inte lång tid kvar! Jag längtar utav bara fan nu! The best week of the year <3

Imorn blev jag bjuden hem till Skoogis på lasagne, hon skulle höra av sig imorn <3

Så många minnen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0