Oslo i ett nötskal.

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga idag, jag är mest lessen bara.

Var ändå på stan med idag med mamma... vi mötte upp Gunn, Håkan och Lina utanför rummet och så åkte vi till stan allihopa, men sen vi åt olika håll. Jag hittade en klänning som jag köpte och nya solbrillor. Sen vart det väl bara en tur runt oslo's gator och sådär och vi tog en fika jag och mamma.. Följde med mamma till hennes jobb för att se vart hon jobbade och ja där blev jag sittandes själv i drygt 1 timme, tog trikken hem själv och tog det lungt bara alldeles själv i rummet. Var nyss in till Lina och Håkan och bestämde lite inför imorgon :) det blir nog en tripp till Akers fästning och båt-utflykt om vädret tillåter!

Igår var jag, mamma, Håkan och Lina på stan och vandrade runt. Vi gick till operahuset i Oslo, shit vilken plats, vilket ställe! En plats att få ro i sinnet skulle jag vilja säga. Sen blev det en tripp till Akers brygga i vårsolen. Sen hade vi tacokväll med yatzy och TP.

Har ju glömt bort att säga att mamma bor ett hus i från Ullevåls Sjukhus här i Oslo, och dom har en helikopterplatta som vi ser från huset. Ambulans-helikoptern åker över vårat hus typ jättemånga ggr både dagar och nätter ;P lite coolt.

Och något som inte är coolt är alla dess uteliggare här i Oslo, fyfan. Jag har då aldrig sett på maken, dom är fan överallt hela tiden. Usch.

Operahuset i Oslo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0