Norge - stan - skoskav.

Nej, det var ju inte jobbigt och gå upp 04.45 imorse efter att bara ha sovit 1 timme igår natt, nej nej inte då ;O men jag var ju tvungen, fixade lite hemma och 05.17 satt jag i bilen på väg hem till mamma, duktig som man är ;D det blev en metallica skiva att dunka med och det gick fort som fan också, busiga Karin i farten en tidig måndags morgon ;) När jag kom dit så blev det kramkalas med Bonne (Yvonne) :) och så käkade jag lite och så skjutsade Bonne oss till Arlanda. Nära på soppatorsk för henne efter att hon släppt av oss, hon hade mindre än 1 liter kvar i tanken när hon kom till macken ;O

Jag och mamma checkade in och sen gick vi i taxfreen och så tog vi en fika innan planet gick 09.10. Och ja, jag med min flygskräck höll på och dö när vi flög, usch, jag är så jävla höjdrädd ;( verkligen inte roligt men det gick. Hann somna precis innan landningen och vaknade med ett ryck av att vi landade ;P

Väl framme i Norge så fick vi stressa med bagaget för att vi skulle hinna med flygbussen till Oslo, och vi hann. Sen gick vi till lägenheten och lämnade väskorna och sen gick vi ner på stan och där var vi i 5 timmar och sen var vi och käkade på Big Horn Steak House :) jätte trevligt med god mat! Jag fick något speciellt av servitrisen ;) - ett coca cola glas som rymmer 0,8 l dricka ;D det ni! Och efter 5 timmar på stan så är jag ganska så slut och mina fötter är fulla med skavsår ;O dumma converse skor :(

Nu är det slappning på g resten av kvällen, ska springa ut i köket och hämta frukt nu, sen blir det tv!


   


I miss the thought of having you near..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det så kul i Norge gumman! :) <3

2009-04-06 @ 22:54:48
URL: http://elinmariakarinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0