Dampbarn med dampryck ;)

Imorse när jag vaknade så tränade jag och sen ringde Li och ville att jag skulle komma över så det blev att hoppa in i duschen och sen pallra mig dit :) vi satt ute i solen och pratade och sen fick jag mat där, rostbiff & kassler med potatis-sallad - mums! Sen blev det massa prat igen och så fixade hon iordning sig och så skjutsade jag henne till Elina och så åkte jag hem.

Jag packade lite saker och så åkte jag hem till mamma. När jag kom hit så ville jag ut och storebror frågade om han skulle följa med ut och jag sa då självklart ja :) roligare med bror än ensam. Så vi gick ner till båthamnen och dampade loss lite, sen blev det stenklättring och där hitta vi några brudar som satt flashade boobsen och tog kort på sig själva ;O gaaah, dryga som fan och dom härmade oss när vi skrek. Och så kom vi ut på vägen igen. Bestämde att vi skulle gå ner till badplatsen och kolla in den, jag har nämligen aldrig varit där nere. Och där dampade vi loss tills bror sedan ville gå hem. Trevligt som fanken :) Och kul att han är hemma igen så man får busa lite! <3 Dampbarn med dampryck - vi i ett nötskal när vi ses!

Min och broders lilla utflykt såg ut ungefär såhär:
    

Imorn är det städdag här hemma hos mamma. Jag och bror kommer dampa lite som vanligt, får se om lillasyster hänger med på ett hörn och gör det med :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt ni verkar ha haft det :) Och en jäkla god rostbiff igår! :) <3

2009-04-26 @ 00:10:40
URL: http://elinmariakarinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0