Skype - en bra uppfinning!

Idag jobbade mamma hela dagen från 07.00 till 22.45 nånting, hon är på väg och kommer nog när som helst. Jag vaknade vid 12, jag var så fruktansvärt trött sen igår och förrgår, så det fick bli en sovmorgon som hette duga idag! Gick upp och fixade lite, sen sökte jag jobb och sen blev det lite bokläsning (14 år till salu).

Skypade lite med Li innan idag :) mycket trevligt och fan vad kul! "Gratis telefon"

Sen knackade det på dörren, då var det mammas lägenhetsgrannes dotter som kom, hon frågade snällt om jag ville baka med henne och det gjorde jag :) hade ändå inget annat för mig, det blir risbollar. Sen fixade jag lite mat och gick in på rummet och kollade tv och så. Nu kom mamma, så vi ska käka lite och sen blir det tv och sova.

Såhär ser det ut i lägenheten där vi bor, observera att den är endast 18 kvm.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0