Minnen vaknar till liv..

Idag blev det tidig uppgång tyckte jag, vaknade runt 8.00 och kunde inte somna om. Så jag låg kvar i sängen tills 9.00. Gick upp och fixade lite här hemma. Brorsan kom och hämtade mig vid 10.15 ungefär och så åkte vi hem till resten av familjen :) Mamma planterade blommor och Hans & Rasmus målade om altanen och utemöblerna. Sen fikade vi lite och så ålte vi till plantagen och köpte blommor och grejs och jag vart less! Åkte till Maxi och handlade och så åkte vi hem. Mamma fixade lite mat åt mig och så skjutsade Hans hem mig :)

Jag tog bussen ner på stan och mötte Elin på 1:an. Vi åkte hem till henne och där fick jag mat, Spagetti & köttfärssås.
Vi kikade lite på tv och busade. Daniel kom vid 20.00 och vi gick ut på långpromenad. Fy satan i helvete vad kallt det var ute ;O jag höll på och frysa ihjäl. Vi gick runt rudsjön och upp mot Bomhus kyrka. Och jag sa till Elin och Danne att jag ville gå upp till Robins grav, och det gjorde vi. Jag minns allt som igår. Jag minns känslorna och tankarna. Jag blir ledsen bara jag tänker på det. En låt jag absolut inte kan lyssna på efter allt är R.E.M - Everybody hurts. För mycket känslor som kommer upp till ytan. 

Jag tänkte på dig idag morfar när vi gick förbi minneslunden! Jag saknar dig <3

Bomhus kyrka

Kommentarer
Postat av: daniel

fin design! :)

2009-05-01 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0