Pappa :) <3

Imorse tränande jag efter jag hade vaknat, skönt, och det känns! Sen ringde mamma och ville att jag skulle följa med till mormor, så jag gjorde det. Blev en fika där och sen hälsade vi på min moster också. Sen blev det plantagen och så till sist hem till mamma. Vi mötte upp Hans och Rasmus (min storebror) och så åkte vi till Kryddans bilvård, mamma och Hans skulle tvätta bilarna. Jag och rasmus satt ute och dampade medans ;) Åkte hem igen och så lagade vi mat.. Och så kom lillebror hem :) <3 Han har varit borta i 3 veckor på praktik hos pappa, och jag saknar honom när han är borta. Jättemycket. Han ska dock tillbaka igen imorn, han skulle bara hem och göra ett nationellt prov. Och så skjutsade han och Rasmus hem mig och nu sitter jag här.


Storebror och lillebror vid båthamnen <3


Har precis pratat med pappa med <3 Det är så skönt och få prata med honom. Han förstår, mer behöver jag inte säga! Han skulle fixa nummer så ska jag ringa och prata med Maggan och kolla om jag kan få något sommarjobb via henne. Och nu damp det ner ett nummer i inkorgen såg ja :) så jag ringer imorn! Tack för att du finns pappa, Jag älskar dig! <3

Har pratat med Robert (äldsta storebror) också idag. Hade inte hört av honom på några veckor så jag undrade hur det var med honom. Och han var sjukskriven efter att han och Ricki (mina storebröders lillebror) blivit nedslagna av ett gäng idioter ;O Usch! Hoppas han blir bra i ryggen igen. Saknar dig <3

Och till sist. Var på Maxi med mamma idag och så stötte jag på en ful jävla skylt i spel kiosken. Menar dom att man ska visa leg fram tills man är 35-40 år då eller? Snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0