Knäppgök?

Ja, det blev jag kallad inatt ;P Pontus och Eddie dök upp efter 3 inatt och det blev lite guitar hero och sen däckade eddie i soffan nästan direkt efter. Pontus drack och dampade med min musik på datorn. Sen kollade han och jag film men han somna så jag stängde av och försökte sova, men jag kunde inte, har bara sovit ungefär 1 timme av dom 5 jag låg i sängen =/  Och sen imorse klockan 10 så fibblade pontus med datorn igen och börja dunka volbeat på högsta volym ;P mongo unge.

Summering av gårdagen: Roligt, men galet och knäppt.

Nu är jag smått jätte trött, har försökt sova en stund men det gick inte det heller, nu är ronjis på väg hit en sväng för att prata och sen kommer pontus igen och hämtar en skiva :)

Sen ska jag försöka hålla mig vaken i de 4 timmar jag ska köra bil idag fram och tillbaka till Grisslehamn.. får se hur det går.. förhoppningsvis bra! :)


Your the devil in the sky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0