Kattglasögon?

Haha, men fyfan! Var ju hos Li igår och Daniel var också där :) vi kollade tv och så säger Daniel: -Vill ni se på rent hus? Och jag bryter helt ut i gapskratt (Daniel fattade på en gång varför) Elin satt väl lite som ett frågetecken och undrade vad som var så kul men sa ja att det kunde vi väl göra. Och när programmet börjar så börjar både jag och Daniel gapskratta igen, herregud, man kan ju inget annat än skratta när man ser denna person i tv-rutan ;P

Kan någon ärligt säga att hon inte ser ut som en katt och har kattglasögon?


Tanterna i rent hus ;P
Marléne & Marie Louise

Idag kom storebror skrot hit :) jag var och hämtade honom på tågstationen och det blev kramkalas. Sen gick vi in på stationen där han skulle möta upp en kille och göra en deal med sin telefon mot en ipod. Sen gick vi till bilen där syster satt och så åkte vi hem och mamma lagade mat. Kvällen slutade med att jag och bror satt inne i lillebrors rum och kollade på tv och pratade :) trevligt <3

Jag i systers brillor och extremt blåa örhängen ;)

Kommentarer
Postat av: daniel

haha marie-louise är såå härlig ;)

2009-04-24 @ 09:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0