Hemma igen!

Ja, internetet var ur funktion från fredag tills igår när vi åkte hem. Surt. Hela helgen utan internet bara för att dom började renovera på plan 6 i huset vi bodde i. Blää på dom! Därav inga inlägg skrivna i helgen.

Helgen var väl ganska okey, vart ute på stan och sådär och så jobbade mamma natt fredag-lördag-söndag så då var jag själv. I söndags så var vi i Vigelandsparken och gick. Ganska så häftigt. En jättestor park fylld med statyer av människor i från barn till gammal.


  


Men nu är jag hemma igen. Både skönt och inte. Skönt att vara hemma i lägenheten och träffa kompisar, men ja allt annat suger ju. Jag är så jävla less och trött på allting..


Träffade Li igår <3 absolut nr 1 personen att träffa när man kommer hem. Vi käkade mat, pratade en massa, var ute en sväng och köpte hårfärg och så färgade hon mitt hår och så slingade jag hennes. Det blev jättebra, nu är jag helt svarthårig igen!


Före <-- --> Efter
 


Saknar Mli en massa med <3 vi ska träffas i helgen! Och då ska jag färga hennes hår och så lär vi prata en massa med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0