Fylle-lördag.

Jorå, det var som sagt städdag hemma hos mamma igår. Hans skrev upp sig själv, rasmus och mig på att göra iordning hockeyplanen. Victor, (nån med traktor) körde ut grus och sen skulle vi andra jämna ut den med hjälp av krattor och annat. Sen skulle vi padda detta. Riktigt karlgöra! Och ja hörrni, jag har då full träningsvärk i armar, axlar och ben, men skönt, så det ska vara! Man kanske skulle bli markläggare?

Jag åkte hem och duschade, packade ihop min sprit och åkte till Mli :) Hon gjorde sig iordning och vi åkte ner till Boulongern. Där mötte vi Niklas, Axel, Jossi/Josse, Johan och sen kom Mli's pappa & Micke. Och sen kom Mattias och hans tjej Susanna. Vi drack och hade trevligt med musik :) Sen åkte vi hem och drack ännu mer och så kom Sågen. Jag mötte upp Ronja och Ragnar och så kom dom upp en sväng. Vi åkte ner på stan och gick på Jackpot, mötte Moggis och hans kompis där. Sen gick vi vidare till Hangloose ;D Jävla drag tyckte jag och hela dansgolvet körde "klappa händerna när du är riktigt glad" haha :D Mycket rolig kväll! Sen skulle jag hem och då träffade jag på Moggis vid donken för han skulle käka, och så träffade vi Ronja och Ragnar i trappan. Det slutade med att vi satt utanfö KFG på trappan och käkade ;) trevligt!

Gårdagens bästa!:
Jag bad Sågen provsmaka min hemmagjorda turkiska pepparshot.
Han tar flaskan och sveper en bra jävla klunk och jag skriker:
- Stoooooooopp! Det är fan ingen jävla nappflaska!
Sen blev jag jagad av honom på stan när jag tog upp min shot-flaska, haha.

Imorse var jag bakis, men det gick över. Tog bussen till Mli och vi åkte till Hagaström för hon skulle tatuera sig :) Blev skitbra och jag ska åka dit och tatuera mig så fort jag kan få mina födelsedags-pengar =) då ni! Och så var vi på Maxi, och där hörrni såg vi Rolf Lassgård i kassan och packade varor ;) fick en bild bakifrån men lägger ej ut den här. Sen blev det mat hemma hos henne och lite tv :) Och nu sitter jag hemma och ska kika tv och sen sova :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nappflaskan var ett fint uttryck, Bytt. Jag skrattar än ;D

2009-04-27 @ 18:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0