För mammigt?

Haha, ja idag har jag städat inne, bytt gardiner i köket, städat bilen samt tvättat den och jag fick göra det för hand för högtrycken hemma var på lagning, och till sist blev det bullbak här i köket, känns lite mammigt och vuxet. Men jag fick mycket gjort idag iaf :) Sen kom jag att jag hade glömt datorn hos mamma & Hans så dom fick ju komma hit med den och så fick dom fika som tack :) mysigt, och bullarna var jättegoda!

Inte fått nå svar på mejlet jag skickade heller så jag vet inte hur det blir med Norge än..... men det kanske visar sig imorn.

Ska hem till mor och hjälpa henne lite imorn, ska till Ove's och handla lite och sen blir det pirog-bakning och middag hos dom imornkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0