Fattar inte mycket..

Man borde skaffa sig en ordlista på norska, finns ju så jävla många roliga ord som man inte alls fattar. Tycker att språket är rätt fult faktiskt. Jag gillar danska bättre!

Idag skulle jag följt med Håkan och Lina på stan, men jag vaknade med huvudvärk (undra vad man har tänkt på då), så jag gick in och sa att jag inte skulle följa med och så fick jag en alvedon. Jag käkade lite och sen gick jag och la mig igen.

Hade ställt klockan så jag skulle hinna med trikken 15.30, bara det att jag hade ställt klockan en timme för tidigt så jag satt nere vid spårvagnen och väntade en timme innan jag åkte för att möta mamma. Och när jag klev av vid Hausmans gate så följde en kille efter mig och frågade massa saker ;O vad jag hette, var jag kom ifrån, om jag hade familj, om jag var gift, och till slut om jag skulle med honom och dricka kaffe? ;O öööh nejtack! Fy säger jag, och han la armen om mig och då sa jag bara NEJ och gick därifrån! Usch! Mamma jobbar i värsta knarkar kvarteret ;O och igår hade det varit skottlossning där, fyfan!

Och nu är hon ledig tills på fredag kväll :O hur ska detta gå.. ganska påfrestande och bo på 18 kvm med mamma kan jag säga, inget att rekomendera! Jag har nu provat och insett att det inte funkar på många plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0